Pages

Wednesday, May 5, 2010

က်တတ္လြန္ေသာ စိတ္ဓါတ္မ်ားအေၾကာင္း
တခါတရံတြင္ သင္သာမက လူတိုင္းလူတုိင္း စိတ္ဓါတ္က်တတ္ပါသည္။ လူတုိင္းလူတိုင္းေတာ့ က်သြားသည္စိတ္ဓါတ္မ်ားကို ျပန္လည္ေကာက္ယူဖို႔ ခက္ခဲၾကေပလိမ့္မည္။ အမ်ားစုသည္ ထိုအတိုင္းပင္ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တုိင္လဲပါ ပါသည္။ ကဲ..ဒါဆို ကၽြန္ေတာ္တို႔က်သြားေတာစိတ္ဓါတ္မ်ားကို ျပန္ေကာက္ယူၾကရေအာင္ ဘယ္လို႔စြမ္းေဆာင္ၾကမလဲ....
ဆရာပီမိုးနင္းေျပာခဲ႔တဲ႔စကားကို နႏၵာသိမ္းဇံစာအုပ္မွ ကၽြန္ေတာ္ေ၀ငွပါရေစဗ်ာ...‘က်သြားရင္ ျပန္ေကာက္ယူထား၊အဲဒါေပ်ာက္လို႔ေတာ့မျဖစ္ဖူး၊ဘယ္ေနရာမွာမွ မေလွ်ာ႔ဘူးဆိုတဲ႔ စိတ္ဓါတ္ရွိေနတာဟာ ရတနာသိုက္ကိုဖြင့္တဲ႔ ‘ေသာ့’ ကိုရေနတာလိုပဲ၊
ရတနာေတြရရင္ ကိုယ္လိုခ်င္တာကို ရႏူိင္တာပဲ၊ အဲဒီေသာ့ကိုေတာ့ က်မေပ်ာက္ေစနဲ႔၊ က်သြားရင္ ျပန္ရွာျပီးျပန္ ေကာက္ထား’ တဲ႔၊ ဟုတ္တယ္ မေလွ်ာ့ဘူးဆိုတဲ႔စိတ္ဓါတ္ရွိေနမွ ေလာကီအလုပ္ေရာ၊ ေလာကုတၱရာအလုပ္ေတြမွာပါ ေအာင္ျမင္ႏုိင္တာ၊ အဲဒီစိတ္ဓါတ္က်သြားျပီး၊ေပ်ာက္သြားျပီးဆိုရင္ေတာ့ ဘယ္ေနရာမွာမွ မေအာင္ျမင္ေတာ့ဘူး၊စိတ္ဓါတ္က်သြားရင္ လူမွာေရာဂါေတြပါရျပီး ဘ၀ဆံုးသြားေတာ့တာပဲတဲ႔ ’ ကဲဒါဆို ကၽြန္ေတာ္တို႔ စိတ္ဓါတ္ေတြဟာ ဘ၀အတြက္ အေရးၾကီးတာကို သိႏူိင္ပါတယ္ေနာ္. စိတ္ေထာင္ေတာ့ ကိုယ္ေၾကတတ္တယ္တဲ႔ ..ဒါေၾကာင့္မို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ က်တတ္လြန္းေသာစိတ္ဓါတ္မ်ားကို အေကာင္းဆံုးျမင့္တင္ၾကရေအာင္..

1 comment: